Warning: The magic method Predic_Widget::__wakeup() must have public visibility in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php on line 192 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-content/themes/inx-game/vendors/predic-widget/predic-widget.php:192) in /customers/1/8/9/playr00m.be/httpd.www/wp-includes/rest-api/class-wp-rest-server.php on line 1893 {"id":14296,"date":"2013-06-06T15:08:55","date_gmt":"2013-06-06T13:08:55","guid":{"rendered":"http:\/\/www.playr00m.be\/?p=14296"},"modified":"2013-06-10T16:11:26","modified_gmt":"2013-06-10T14:11:26","slug":"nieuwe-details-vrijgegeven-voor-pes2014","status":"publish","type":"post","link":"http:\/\/www.playr00m.be\/nieuwe-details-vrijgegeven-voor-pes2014\/","title":{"rendered":"Nieuwe details vrijgegeven voor PES2014"},"content":{"rendered":"
Konami Digitial Entertainment GmbH<\/span> <\/strong>heeft ons laten weten dat hun aanstaande PES 2014<\/span> <\/strong>titel voor een nieuw begin zal zorgen in deze reeds populaire serie.<\/p>\n <\/p>\n Het spel zal draaien op een geheel nieuwe engine waardoor de meest uitgebreide nieuwigheden, ooit beschikbaar, ge\u00efntegreerd zullen zijn, sinds het oprichten van deze geweldige PES-reeks.<\/p>\n Het productieteam, uit Tokio, heeft zich gebaseerd op het ontwikkelen van de ultieme ervaring en dit met een nieuwe benadering van voetbal en dit over een periode van 4 jaar. Nu kunnen ze bevestigen dat hun nieuwe systeem gebruik maakt van de befaamde Kojima Production’s Fox Engine<\/span><\/strong>. Hiermee kunnen ze de nieuwe PES titel op maat maken en de complexe eisen die een voetbalgame heeft realiseren.<\/p>\n Ze hebben zich gebaseerd op de zes stichtende normen die voetbal nodig heeft en heeft zo de ketenen van voorgaande beperkingen kunnen afwerpen. In de nieuwe PES 2014<\/span> <\/strong>titel hebben ze het zo gemaakt dat ze de\u00a0opwinding en de verscheidenheid van een wedstrijd op het hoogste niveau kunnen aanvoelen. Het productieteam heeft werkelijk op elk detail gelet die er zich\u00a0in een voetbalwedstrijd plaatsvindt zoals de constante bewegingen en het overschakelen van posities,… om de game zo aangenaam en realistisch mogelijk te maken.<\/p>\n Vanaf het begin af aan hebben ze gestreefd om elke element van het spel een nieuwe standaard te geven die fris en energiek overkomt ten opzichte van andere voetbal titels. Ze hebben hiermee al verschillende zaken enorm verbeterd zoals:<\/p>\n Het nieuwe systeem imiteert perfect de bewegingen van de beroemdste spelers ter wereld.<\/p>\n Er zijn 6 centrale leerstellingen gecombineerd om PES 2014<\/span> <\/strong>als een nieuw criterium in de voetbal simulaties te vestigen. Alles is hier in acht genomen zoals<\/p>\n De belangrijkste pijlers waarop PES 2014 dan wel gebaseerd is zijn:<\/p>\n De speler zal zo de mogelijkheid hebben om de totale controle van zijn lichaam te behouden en bepalen hoe hun lichaam staat in een hoek om de pass te ontvangen wat niet mogelijk was met de vorige PES versies. De grootste oorzaak hiervan was dat in alle vorige PES-versies de bal als een individueel entiteit beschouwt werdt, waardoor de speler enorm veel vrije ruimte had om te draaien had of korte driehoekige passes moest uitvoeren om ruimte te maken.\u00a0\u00a0Spelers zullen in staat zijn om echt de controle van de bal te behouden en gebruik\u00a0te\u00a0maken van haar\u00a0bewegingen\u00a0om zo een geweldige actie in een smalle ruimte uit te voeren.<\/p>\n Tackelen wordt ook steeds meer een integraal onderdeel van PES 2014’s<\/span> <\/strong>zoektocht naar realisme met<\/p>\n De integratie van het MASS<\/span> <\/strong>element heeft ook gezorgd voor nieuwe ontwikkelingen in een \u00e9\u00e9n-tegen-\u00e9\u00e9n situatie. De individuele duels tussen de sleutelfiguren kan de uitslag van een wedstrijd bepalen en heeft dus bijzondere nadruk geboekt op dergelijke duels in PES 2014<\/span><\/strong>.<\/p>\n Een verdediger zal meer druk moeten zetten op de aanvallende ploeg door te strijden voor het bezit van de bal en zullen hierdoor soms nek aan nek staan om de aanvallers hun mogelijkheden te beperken.\u00a0Aanvallers zijn daarbij ook geconfronteerd met de uitdaging om de verdedigers te overtreffen aan de hand van schijnbewegingen om voordeel te behalen, dribbelen of schieten waar het maar kan.<\/p>\n Het resultaat zorgt voor ongelooflijke geopende games, waarbij de eigenschappen en vaardigheden van de spelers op de voorgrond treden in persoonlijke vetes.<\/p>\n Elke speler in het spel bezit nu mentale attributen naast speelstijlen en vaardigheden en kan negatief be\u00efnvloed worden wanneer men een slechte wedstrijd speelt of heeft gespeeld. Natuurlijk is het mogelijk om een medespeler hem opnieuw aan te moedigen om het moraal omhoog te brengen.\u00a0Op dezelfde manier kan een moment van individuele genialiteit een geweldig effect op teamgenoten produceren.<\/p>\n PES 2014 zal ook de eerste opkomst van\u00a0het onlangs ondertekende contract met de Azi\u00eb Champions League die een schat van officie\u00eble gelicenseerde clubs toevoegd om de concurrentie in het spel nog intenser te maken.<\/p>\n Verdere details van de inhoud van PES 2014’s – met inbegrip van alle-nieuwe online elementen – zal volgen, maar het nieuwe spel vertegenwoordigt een kwantumsprong van wat voetbalfans gewoon zijn.<\/p>\n “Jouw limieten verbreden door buiten de box te denken op een jaarlijkse reeks zoals PES is niet gemakkelijk, maar de Fox Engine heeft ons de mogelijkheid gegeven \u200b\u200bom een dergelijk niveau van vrijheid te realiseren en om op verschillende manieren PES 2014 een waarheidsgetrouwe weergave van voetbal te laten ontwikkelen. Vanaf het moment dat voetbal fans de controller vast hebben en experimenteren met de nauwe controle, speler beweging en weten hoe de teams werken en zich verplaatsen, zijn we ervan overtuigd dat ze zullen zien dat het spel niet langer beperkt wordt door de technologie, maar dat we kunnen groeien en voortdurend voor verrassende en adembenemende kwaliteit kunnen zorgen. We willen hun de ultieme voetbalervaring laten beleven!”<\/span><\/em><\/p>\n<\/blockquote>\n aldus Creative Producer Kei Masuda<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" Konami Digitial Entertainment GmbH heeft ons laten weten dat hun aanstaande PES 2014 titel voor een nieuw begin zal zorgen in deze reeds populaire serie.<\/p>\n","protected":false},"author":104,"featured_media":14306,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_mo_disable_npp":"","om_disable_all_campaigns":false,"_monsterinsights_skip_tracking":false,"_monsterinsights_sitenote_active":false,"_monsterinsights_sitenote_note":"","_monsterinsights_sitenote_category":0,"_uf_show_specific_survey":0,"_uf_disable_surveys":false,"jetpack_post_was_ever_published":false,"_jetpack_newsletter_access":"","_jetpack_dont_email_post_to_subs":false,"_jetpack_newsletter_tier_id":0,"_jetpack_memberships_contains_paywalled_content":false,"_jetpack_memberships_contains_paid_content":false,"footnotes":"","jetpack_publicize_message":"","jetpack_publicize_feature_enabled":true,"jetpack_social_post_already_shared":false,"jetpack_social_options":{"image_generator_settings":{"template":"highway","enabled":false},"version":2}},"categories":[25,41,28,32,18,19,20,17,54],"tags":[],"class_list":["post-14296","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-3ds","category-game-news","category-pc-2","category-playstation-network","category-ps3","category-psp","category-wii","category-xbox-360","category-xbox-live"],"jetpack_publicize_connections":[],"aioseo_notices":[],"jetpack_featured_media_url":"https:\/\/i0.wp.com\/www.playr00m.be\/wp-content\/uploads\/2013\/06\/PES-2014.png?fit=700%2C367","jetpack-related-posts":[],"jetpack_sharing_enabled":true,"jetpack_likes_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/14296","targetHints":{"allow":["GET"]}}],"collection":[{"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/users\/104"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=14296"}],"version-history":[{"count":7,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/14296\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":14477,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/14296\/revisions\/14477"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/media\/14306"}],"wp:attachment":[{"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=14296"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=14296"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"http:\/\/www.playr00m.be\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=14296"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n