Call of Duty: WWII genereert half miljard dollar omzet tijdens openingsweekend
Activisions Call of Duty: WWII heeft in de eerste drie dagen na de release meer dan $500 miljoen omzet opgeleverd, wat meer is dan de omzet tijdens de openingsweekenden van de populaire films Thor: Ragnarok en Wonder Woman bij elkaar, volgens schattingen van Activision.
Op de PlayStation 4 vestigde Call of Duty: WWII het record van bestverkochte digitale game, gebaseerd op de exemplaren die op de eerste dag van beschikbaarheid werden verkocht.
De totale verkoop van exemplaren bij de lancering is ten opzichte van vorig jaar verdubbeld.
Het aangrijpende, persoonlijke verhaal, de boots-on-the-ground multiplayer en de gruwelijke Nazi Zombie-modus trokken spelers van over de hele wereld aan, wat resulteerde in het hoogste aantal verbonden spelers op de huidige generatie consoles en pc in de geschiedenis van Call of Duty.
De cijfers, inclusief de winkelverkopen en digitale verkopen van Call of Duty: WWII, en de omzet van genoemde films, zijn gebaseerd op de eerste drie dagen na de lancering en publiek gemaakte gegevens, informatie van winkeliers en interne schattingen van Activision.
De digitale downloads van Call of Duty: WWII zijn gebaseerd op verkopen tijdens de eerste dag van beschikbaarheid.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.