De nieuwe Logitech is er.

Logitech komt met zijn grootste merktransitie in de geschiedenis van het bedrijf. Voortbouwend op zijn rijke traditie als technologiebedrijf, gaat Logitech nu verder als merk waarbij design een centrale plek inneemt.

Logitech werkt verder aan een productportfolio dat verder gaat dan  PC-randapparatuur en bestaat uit producten die een belangrijke plek innemen in het alledaagse leven van de consument.

Het vernieuwde merk weerspiegelt de transformatie van het bedrijf, met een nieuwe en kleurrijke attitude en een vernieuwd logo.

De nieuwste productcategorieën zullen daarbij zelfs een nieuw label dragen, genaamd Logi.

Logo_logitech_black

 

Logitech heeft sinds 2013 achter de schermen gewerkt aan het opnieuw uitvinden van het bedrijf, zowel door een verandering in de bedrijfscultuur als door middel van productinnovatie.

De nieuwste producten geven een duidelijk beeld van deze transitie en de stappen vooruit, die tegelijkertijd een nieuwe fase inluiden voor de merkidentiteit van het bedrijf.

Bracken Darrell, CEO van Logitech.

 

“We zijn al enige tijd bezig om Logitech verder te ontwikkelen en producten te creëren waarbij technologie en design samenkomen om de best mogelijke gebruikservaring te bieden“,

“Daarvoor hebben we een design-team van wereldklasse geformeerd onder leiding van hoofdontwerper Alastair Curtis.

Design is het kloppend hart en de basis van alles dat we doen. Onze benadering ten aanzien van design gaat verder dan de traditionele definitie ervan.

Het is een combinatie van geavanceerde technologie, de juiste bedrijfsstrategie en duidelijke inzichten in de consument. Onze producten hebben al een lange weg afgelegd.

Nu is het tijd om ook ons merk naar een nog hoger niveau te tillen.”

 

Als onderdeel van de merktransitie zal de naam Logi te zien zijn op de verpakkingen van bepaalde producten in bestaande categorieën.Ook kunnen er een aantal leuke twists en verrassingen in nieuwe categorieën worden verwacht.

 Alastair Curtis, Hoofd Design bij Logitech.

Logitech heeft enorme veranderingen ondergaan, dus hebben we een identiteit gecreëerd die past bij wie we zijn en waar we naartoe willen,

Een bedrijfstransformatie van deze omvang moet vergezeld worden door een net zo’n gedurfde transformatie van het merk.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Geverifieerd door MonsterInsights