DEEP SILVER maakt plannen om de Mobiele gamewereld op zijn kop te zetten.
Heb je er nog niet genoeg van? Dan ben je hier aan het juiste adres want Deep Silver heeft ons laten weten dat ze plannen maken om zijn merken te integreren en te introduceren op de mobiele gamesmarkt als onderdeel van de algemene strategie van de uitgever die hun expertise hierbij wilt gebruiken. Gamers over de hele wereld weten dat Deep Silver een waar icoon wordt, voor sommigen al is, in de gaming wereld en weten dus dat deze uitdaging voor hen een topper op hun ‘palmares’ zal worden.
Hierbij laten ze ook weten dat dit natuurlijk veel werk en mankracht zal vergen dus gaan ze ook investeren en bouwen aan nieuwe middelen en mankracht en dit vooral met mensen die kennis hebben over het mobiele landschap. Hierover zullen ze in de komende maanden verschillende vacatures opstellen met de hoofdpunten op ontwikkeling, sales & marketing.
Klemens Kundratitz (CEO van Koch Media/Deep Silver) weet dat de gaming wereld enorm uitgebreid en wereldwijd is want waar je ook bent deze is 24u/24u actief en is dus een logisch standpunt om dit op alle markten te gebruiken om de gamers een waar gaming plezier te laten beleven.
Ook laat de Commercieel Directeur van Deep Silver, Menno van der Bil, ons weten dat binnenkort Deep Silver ervoor zal zorgen dat ze heel wat games hebben die op verschillende platforms beschikbaar zullen zijn en dus zo in de nabije toekomst met een nieuwe aanpak games gaan promoten vanuit nieuwe invalshoeken. Spelers van Deep Silver’s komende mobiele titels kunnen hetzelfde niveau van originaliteit en innovatie verwachten dat ze al kennen van hun bestaande producten.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.