Making of Risen™ 2: Dark Waters Let the music play!

Deep Silver en Piranha Bytes stellen het vierde deel voor uit de zesdelige making-of reeks die in de loop van de komende maanden beschikbaar gemaakt zal worden.

Deze keer beschrijven de ontwikkelaars van Piranha Bytes welk type muziek het best past bij games:

[kaltura-widget uiconfid=”6339862″ entryid=”1_8856z8u9″ width=”715″ height=”436″ addpermission=”” editpermission=”” /]

  • hoe komt een soundtrack voor een game tot stand, en dat terwijl het spel zelf nog niet als inspiratiebron gebruikt kan worden?
  • Welke track plaats je bij welk gebied van de spelwereld?
  • Hoe kan muziek verschillende emoties en sferen in het spel oproepen?

Samenvallend met dit recentste deel van de making-of zal Deep Silver ook een atmosferisch stukje muziek vrijgeven uit een track van de soundtrack van het spel, getiteld ‘Pirate Town’.


De soundtrack van de game zal beschikbaar zijn bij verschillende edities van het spel

Heb je de eerste delen gemist ? je vind ze terug op onze facebook page tussen alle andere video’s

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Geverifieerd door MonsterInsights