Nieuwe details vrijgegeven voor PES2014

Konami Digitial Entertainment GmbH heeft ons laten weten dat hun aanstaande PES 2014 titel voor een nieuw begin zal zorgen in deze reeds populaire serie.

Het spel zal draaien op een geheel nieuwe engine waardoor de meest uitgebreide nieuwigheden, ooit beschikbaar, geïntegreerd zullen zijn, sinds het oprichten van deze geweldige PES-reeks.

Het productieteam, uit Tokio, heeft zich gebaseerd op het ontwikkelen van de ultieme ervaring en dit met een nieuwe benadering van voetbal en dit over een periode van 4 jaar. Nu kunnen ze bevestigen dat hun nieuwe systeem gebruik maakt van de befaamde Kojima Production’s Fox Engine. Hiermee kunnen ze de nieuwe PES titel op maat maken en de complexe eisen die een voetbalgame heeft realiseren.

Ze hebben zich gebaseerd op de zes stichtende normen die voetbal nodig heeft en heeft zo de ketenen van voorgaande beperkingen kunnen afwerpen. In de nieuwe PES 2014 titel hebben ze het zo gemaakt dat ze de opwinding en de verscheidenheid van een wedstrijd op het hoogste niveau kunnen aanvoelen. Het productieteam heeft werkelijk op elk detail gelet die er zich in een voetbalwedstrijd plaatsvindt zoals de constante bewegingen en het overschakelen van posities,… om de game zo aangenaam en realistisch mogelijk te maken.

Vanaf het begin af aan hebben ze gestreefd om elke element van het spel een nieuwe standaard te geven die fris en energiek overkomt ten opzichte van andere voetbal titels. Ze hebben hiermee al verschillende zaken enorm verbeterd zoals:

  • Verbeterde graphics
  • Naadloze animatie
  • Stuwkracht van het nieuwe systeem

Het nieuwe systeem imiteert perfect de bewegingen van de beroemdste spelers ter wereld.

Er zijn 6 centrale leerstellingen gecombineerd om PES 2014 als een nieuw criterium in de voetbal simulaties te vestigen. Alles is hier in acht genomen zoals

  • Het ontvangen en controleren van de bal
  • Lichamelijkheid van het spel
  • De rust en euforie die door het lichaam gaat tijdens een wedstrijd

De belangrijkste pijlers waarop PES 2014 dan wel gebaseerd is zijn:

  • TrueBall Tech: Voor de eerste keer in een voetbal simulatie heeft men werkelijk gewerkt aan hoe men beweegt, hoe de bal gespeeld wordt en hoe de spelers deze gebruiken. De eerste aanraking en sublieme controle is wat ster spelers onderscheidt van de anderen. De mogelijkheid om een pass te anticiperen en een stap voor te zijn op jouw tegenstander is wat men nodig heeft om een uitmuntende verdediger te zijn.

De speler zal zo de mogelijkheid hebben om de totale controle van zijn lichaam te behouden en bepalen hoe hun lichaam staat in een hoek om de pass te ontvangen wat niet mogelijk was met de vorige PES versies. De grootste oorzaak hiervan was dat in alle vorige PES-versies de bal als een individueel entiteit beschouwt werdt, waardoor de speler enorm veel vrije ruimte had om te draaien had of korte driehoekige passes moest uitvoeren om ruimte te maken.  Spelers zullen in staat zijn om echt de controle van de bal te behouden en gebruik te maken van haar bewegingen om zo een geweldige actie in een smalle ruimte uit te voeren.

  • Motion Animation Stability System (M.A.S.S.): De fysieke strijden tussen spelers is een essentieel onderdeel van elke wedstrijd, en de nieuwe MASS component simuleert het lichamelijk contact tussen de verschillende factoren binnen de op maat gemaakte animaties die zich naadloos in elkaar vervoegen. In plaats van een reeks voorgeprogrammeerde animaties die plaatsvinden onder bepaalde omstandigheden werkt MASS direct op elke situatie met de reactie van een vuile speler volledig afhankelijk van de richting en de kracht waarmee ze worden aangepakt. Afhankelijk van factoren zoals de grootte en kracht, zullen spelers struikelen maar zich direct herstellen en het spel hervatten om de bal te veroveren en hun lichaam gebruiken om anderen te blokkeren.

Tackelen wordt ook steeds meer een integraal onderdeel van PES 2014’s zoektocht naar realisme met

  • Botsingen van spelers
  • Reactie van de bal op elke manipulatie
  • Duels van spelers voor een bal

De integratie van het MASS element heeft ook gezorgd voor nieuwe ontwikkelingen in een één-tegen-één situatie. De individuele duels tussen de sleutelfiguren kan de uitslag van een wedstrijd bepalen en heeft dus bijzondere nadruk geboekt op dergelijke duels in PES 2014.

Een verdediger zal meer druk moeten zetten op de aanvallende ploeg door te strijden voor het bezit van de bal en zullen hierdoor soms nek aan nek staan om de aanvallers hun mogelijkheden te beperken. Aanvallers zijn daarbij ook geconfronteerd met de uitdaging om de verdedigers te overtreffen aan de hand van schijnbewegingen om voordeel te behalen, dribbelen of schieten waar het maar kan.

Het resultaat zorgt voor ongelooflijke geopende games, waarbij de eigenschappen en vaardigheden van de spelers op de voorgrond treden in persoonlijke vetes.

  • Heart: De definitie van wat voetbal zo boeiend maakt. Het is niet een technische zaak, maar meer een emotionele zaak. Wedstrijden kunnen veeleisend zijn voor bezoekende teams, zoals de ondersteuning van het thuisfront/publiek. PES 2014’s ‘Heart heeft tot doel de effecten van team support te recreëren, zowel op individuele speler basis als over het hele team.

Elke speler in het spel bezit nu mentale attributen naast speelstijlen en vaardigheden en kan negatief beïnvloed worden wanneer men een slechte wedstrijd speelt of heeft gespeeld. Natuurlijk is het mogelijk om een medespeler hem opnieuw aan te moedigen om het moraal omhoog te brengen. Op dezelfde manier kan een moment van individuele genialiteit een geweldig effect op teamgenoten produceren.

  • PES ID: PES 2013 had een nieuw level voor realiteit geplaatst met zijn opname van het Player ID-systeem. Voor het eerst kon een speler direct een andere speler herkennen door hun lopen en speelstijl na te gaan. De manier waarop deze het deed kon gemakkelijk herkend worden als unieke eigenschappen en waren er maar slechts een 50 tal eigenschappen dat hiervoor kon zorgen. In PES 2014 wordt dit aantal enorm vergroot.  
  • Team Play: Via de innovatieve Combinatie Play kunnen gebruikers van de nieuwe game een verscheidenheid van verschillende tactieken opzetten in de belangrijkste gebieden van het veld met behulp van 3 of meer spelers. Deze spelers zullen het verschil maken waar nodig. De bewegingen kunnen worden ingesteld om de belangrijkste gebieden van het veld te vullen en om defensieve zwakheden te benutten.
  • The Core: PES Productions heeft een aantal jaren van overleg met PES en voetbalfans ondernomen om de belangrijkste elementen van de serie te reproduceren en het uitvoeren van een breed scala van extra verbeteringen.

PES 2014 zal ook de eerste opkomst van het onlangs ondertekende contract met de Azië Champions League die een schat van officieële gelicenseerde clubs toevoegd om de concurrentie in het spel nog intenser te maken.

Verdere details van de inhoud van PES 2014’s – met inbegrip van alle-nieuwe online elementen – zal volgen, maar het nieuwe spel vertegenwoordigt een kwantumsprong van wat voetbalfans gewoon zijn.

“Jouw limieten verbreden door buiten de box te denken op een jaarlijkse reeks zoals PES is niet gemakkelijk, maar de Fox Engine heeft ons de mogelijkheid gegeven ​​om een dergelijk niveau van vrijheid te realiseren en om op verschillende manieren PES 2014 een waarheidsgetrouwe weergave van voetbal te laten ontwikkelen. Vanaf het moment dat voetbal fans de controller vast hebben en experimenteren met de nauwe controle, speler beweging en weten hoe de teams werken en zich verplaatsen, zijn we ervan overtuigd dat ze zullen zien dat het spel niet langer beperkt wordt door de technologie, maar dat we kunnen groeien en voortdurend voor verrassende en adembenemende kwaliteit kunnen zorgen. We willen hun de ultieme voetbalervaring laten beleven!”

aldus Creative Producer Kei Masuda

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Geverifieerd door MonsterInsights