PGA TOUR 2K21 viert 2,5 miljoen wereldwijde spelers met uitrol van nieuwe, door gebruikers gegenereerde content
Om te vieren dat PGA TOUR 2K21 wereldwijd meer dan 2,5 miljoen keer is verkocht*, kondigden 2K en HB Studios vandaag het thema aan voor de gloednieuwe, aangepaste banen die in september** op de multiplayer-playlists verschijnen, evenals een samenwerking met lifestyle-merk en gamecollectief 100 Thieves.
Voor spelers die hun tee times gemist hebben, is er geen betere tijd om de virtuele links te raken met legioenen andere spelers als ze FedExCup glorie proberen te claimen, duizenden aangepaste banen nemen, tegenstanders naar de cup racen in een ronde van Divot Derby, en hun MyPLAYERs versieren met de meest verse pasvormen
Elke maand zullen verschillende nieuwe levels, gemaakt door een groep internationale content creators waaronder de Amerikaan Mattf27, de Canadezen Crazycanuck1985 en Arctic Fury, b101design uit het Verenigd Koninkrijk en de Nieuw-Zeelander Energ1zer, worden toegevoegd aan multiplayer playlists, waarbij elke maand een apart creatief thema heeft. Het thema van september bevat meerdere “droombanen”, waaronder een samenwerking met lifestyle-merk en gamecollectief 100 Thieves.
De ervaren golfbaanontwerper Crazycanuck1985 werkt samen met 100 Thieves-oprichter en CEO Matthew “Nadeshot” Haag, een gepassioneerd golfer en fervent PGA TOUR 2K21-speler, om zijn droom 18-holes golfbaan te creëren waar spelers over de hele wereld van kunnen genieten.
Nadeshot :
“Als fervent golfer en gamer heeft PGA TOUR 2K21 echt de kruising gevonden tussen een uitdagende golfsimulator en de coole, relaxte cultuur van het moderne golf,”
“Ik vind het geweldig om samen te werken met 2K en een van de meest getalenteerde baanontwerpers van de game, Crazycanuck1985, om mijn eigen droomgolfbaan tot leven te brengen.”
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.